Enter your keyword

شستشوی پنجره ها

شستشوی پنجره ها

شستشوی پنجره خانه شما به بهترین شکل و مجهز ترین دستگاه ها در خانه شما با تیم نظافتی افق …

Client
Emest
Categories
خدمات

چگونه شیشه‌ها را تمیز کنیم؟

شستشوی پنجره :پیش از آن‌ که روی شیشه‌ها مایع شیشه پاک کن را اسپری کنید، قاب و گوشه و کنار پنجره را به کمک سَری مخصوص جاروبرقی، تمیز کنید تا پنجره عاری از گرد و غبار شود. این کار مانع از آن می‌شود که هنگام تمیز کردن پنجره، روی شیشه گِل مانند و کثیف شود.
سپس سراغ دستمال گردگیری و اسپری شیشه پاک کن بروید. به قدر کافی از مایع روی شیشه اسپری کنید و با دستمال به صورت افقی از یک گوشه به گوشه‌ی دیگر را تمیز کنید. این کار را ادامه دهید تا سرتاسر شیشه تمیز شود.

چه اقداماتی باید قبل از تمیز کردن پنجره و شیشه انجام دهید

پنجره ها خانه و شیشه مهمترین قسمت یک خانه است.شما می توانید تصور کنید در خانه ای زیباترین دکوراسیون باشد اما پنجره ای یک خانه کثیف باشد اینگونه کل این زیبایی ها زیر سوال می برد اگر می خواهید شستشوی پنجره ها را یه یک شرکت نظافتی بسپارید روند کار آن ها را ببینید تا مطمئن باشید نظافت پنجره به درستی انجام می شود.اما اگر بخواهید خودتان این کار ار انجام دهید این موارد را انجام دهید.

اقدامات قبل از تمیز کردن  شیشه پنجره

1-قبل از شستشوی پنجره حتما گردگیری کنید و خاک هایی که بر روی پنجره وجود دارد را پاک کنید این کار را با یک پارچه خشک انجام دهید  این کار موجب می شود در هنگام تمیز کردن پنجره ها به درستی تمیز شوند.

2-یکی از بهترین پاک کننده ها استفاده از روزنامه می باشد.روزنامه را با کمی شیشه پاک کن خیس کنید و بعد روی پنجره بکشید تا پنجره ها تمیز شود.

3-بعد از استفاده شیشه پاک کن  روزنامه با یک دستمال خشک روی پنجره تمیز کردن پنجره تمام میشود.

تمیز کردن انواع پنجره:

پنجره های مختلفی وجود دادر که هرکدام به شکل و شیوه خاص انجام می شود ما در ادامه به این موارد می پردازیم.

تمیز کردن پنجره pvc:

اگر در خانه شما این پنجره وجود دارد و میخواهید آن را تمیز کنید ما به شما آموزش خواهیم داد.

*-اولین کاری که باید انجام دهید این است که گرد و غبار را از پنجره پاک کنید

*-در یک ظرفی که قابلیت اسپری کردن دارد یک پیمانه مایع سفید کننده بریزید و چند پیمانه آب و آن را روی شیشه پنجره اسپری کنید و بایک پارچه خشک تمیز کنید.

*-برای تمیز کردن چهارچوب پنجره های pvc مقداری آب بر روی آن اسپری کنید و دستمال خشک بکشید.

تمیز کردن پنجره upvc:

*-یکی از ویزگی های خوبی که این پنجره نسبت به پنجره های pvcدارد این است که شما می توانید شلینگ آب را بر روی آن نگه دارید.

*-از صابون مایع و آب برای شستن چهارچوب پنجره استفاده کنید.

شستشوی پنجره خدمات نظافت افق

شستشوی پنجره چه در نظافت منزل و چه در نظافت محل کار و چه شیشه های پنجره که در نظافت راه پله موجود است جزو خدمات شرکت نظافت افق می باشد.